piątek, 1 stycznia 2016

Od Cassie CD Nikodema

Spojrzałam na nich.
"Przynętą?" - pomyślałam.
-Czy ja źle zrozumiałam, czy ja się mam im dać złapać?-zapytałam.
-Coś nie pasuje-warknął jeden.
-A żebyś wiedział-odpowiedziałam tym samym tonem.
-Cassie..-zaczął Nikodem-potrzebujemy kogoś kto..
-Idź po Laurę-przerwałam mu i wyszłam trzaskając drzwiami.
Oparłam się o ścianę i spojrzałam w sufit. Po chwili ruszyłam korytarzem, gdy wyszedł Nikodem.
-Cassie!-zawołał.
Stanęłam patrząc na niego. Podszedł do mnie.
-O co ci chodzi?-zapytał.
-O gó*no, wiesz-odparłam.
Ten westchnął.
-Co ja ci zrobiłem?
-To, że mnie nie doceniasz-odpowiedziałam-nie wiesz co przeżyłam, nie wiesz co robiłam aby przeżyć. A uważasz mnie za głupią dziwkę!
Łza spłynęła mi po policzku.
-Ja wcale tak nie uważam-odparł.
-Ja się właśnie tak czuje, jakbyś tak mnie traktował.
Powstrzymałam łzy i oparłam się o ścianę patrząc na tą naprzeciw.

Nikodem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz