piątek, 1 stycznia 2016

Od Camerona Cd Katy


Zabrałem ją do sypialni zamknąłem drzwi. Dziewczyna usiadła na mnie okrakiem. Uśmiechnąłem się łobuzersko po chwili zdjęła moją koszulkę i zrobiła mi malinkę na szi. Złapałem ją mocno na tyłem
-Lubię kiedy to facet dominuje, nie musisz mnie oszczędzać. - mruknęła ponętnie.
Uniosłem wzrok po czym uśmiechnąłem się i zdjąłem jej sukienkę.
Zacząłem całować po szyi złapałem ręką za jej pierś i pomacałem sobie po czym pobawiłem się jej sutkami. rozpiąłem guzik i rozsunęła rozporek.
Położyłem ją na łózko po czym włożyłem rękę w jej majtki zacząłem pieścić.
Zdjąłem jej majtki i ściągnąłem całkiem swoje spodnie. Po czym wyjąłem swojego przyjaciela. Katy wzięła go na chwilę w ręce po czym poruszała nim Chyba nie mogła się doczekać aż w nią wejdę,nie pozwoliłem jej długo czekać. Włożyłem go dziewczyna jęknęła cicho po chwili zacząłem ja posuwać,miałem nie oszczędzać nie bawiłem się w powolne i delikatnie ruchy tylko od razu posuwałem głęboko i szybko

<Katy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz