piątek, 1 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury


Dziewczyna sam mi zasugerowała że moglibyśmy się wybrać na jakąś potańcówkę. Chwilę leżałem bawiłem się z Blue. Czekając aż Laura się wykąpie.Po kilku minutach dziewczyna wyszła i przebrała się.
-Chcesz jechać ze mną do mnie ?
-Po co ?
-Muszę się przebrać,ogarnąć poza tym poznasz Rin moją siostrę i Raizo oraz Zed'a nasze psy.
-W sumie czemu nie tylko poczekaj jeszcze chwilkę
Na samo "poczekaj chwilkę" przekręciłem oczami bo u dziewczyn "chwilka" to wieczność u faceta. Laura poprawiła makijaż i uznała że możemy się zbierać Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy do mnie.Zaparkowałem przed kamienicą otworzyłem Laurze drzwi i chwyciłem za rękę.
Przed wejściem pocałowaliśmy się namiętnie. Drzwi od mieszkania były otwarte na przywitanie wyszedł nam Raizo. Po chwili z pokoju wyszła Rin.
-O Nikuś wręczcie się pojawiłeś ..
-Cześć -powiedziała Laura
-Móiłem ze jadę po Magicka
-Cześć Rin jestem -zignorowała moje wyjaśnienie i podała rękę Laurze
-Laura ..
-Dobra to ja idę się ogarniać a wy sobie pogadajcie.
Dziewczyny poszły do Kuchni ja wziąłem prysznic przebrałem się w inne spodnie,zmieniłem koszulkę i trochę się ogoliłem. Gdy wyszedłem skierowałem sie do kuchni gdzie siedziały dziewczyny

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz