piątek, 1 stycznia 2016

Od Cassie CD Nikodema

-Dobrze by było jakbyś ubrała coś...-zaczął Nikodem.
-A skąd ja ci teraz sukienkę wezmę?-zapytałam.
-Chłopaki dajcie tu jakąś miniówę!-zawołał chłopak.
Spojrzałam na niego i westchnęłam. Po chwili ktoś rzucił mi krótką sukienkę. Palnęłam Nikodema w łeb i poszłam się przebrać. Oczywiście musiałam ściągnąć pas. Założyłam sukienkę na koszulkę, a zamiast leginsów założyłam spodenki, które miałam w torbie. Pas znowu założyłam, na to wszystko skórzaną kurtkę. Zapięłam ja trochę aby zasłaniała bronie. Dekolt zostawiłam.
Wyszłam z łazienki i wróciłam do chłopaków.
-Gdzie masz rzeczy?-zapytał Nikodem.
-Gdzieś, pas z bronią mam na sobie-odparłam.
Lekko podwinęłam kurkę, ten przytaknął. Po chwili wyszło parę chłopaków.
-Ale gdy już mnie tam zaciągną i wy wkroczycie będę mogła się bronić?-uśmiechnęłam się wrednie.

Nikodem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz