piątek, 1 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

Gdy poszedł umyć auto. Ja myślałam... o czym? Sama szczerze mówiąc nie wiem. Gdy wsiadł do samochodu dalej myślałam...
-Dobra chcesz tam gdzie zawsze jechać czy jakiś nowy klub .. podobno kilka dni temu otworzyli nowy niedaleko od miasta - powiedział Nikodem wyrywając mnie z zamylśenia
Spojrzałam na chłopaka
- możesz powtórzyć zamyśliłam się - powiedziałam
- no czy chcesz jechać tam gdzie zawsze czy gdzieś idziej bo otworzyli nowy pub - ponowił pytanie
- możemy do tego nowego pojechać - powiedziałam
- dobze - uśmiechnął się lekko a ja to odwzajemniłam
Ruszył samochodem do nowego pubu... Po paru minutach byliśmy na miejscu. Wyszliśmy z samochodu i zaczeliśmy iść do budynku. Gdy weszliśmy do środka od razu zauważyłam jak dużo jest ludzi.. w sumie ciężko było by tego nie zobaczyć
Niki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz