sobota, 2 stycznia 2016

Od Camerona Cd Katy


Chwile wygłupiałem się jeszcze z nią ganiając ją a gdy ją dorwałem powaliłem na kanapę i zacząłem łaskotać. Dziewczyna śmiała się gdy skończyłem po prostu usiadłem. po czym spojrzałem na nią
-No dobra ale ja idę spać nie wiem jak ty ale jutro będzie kac
Zaśmiała się
-Mięczak ..
-Ohh zabawne nie piłaś tyle co ja to się nie odzywaj,jak chcesz możesz spać w salonie albo u mnie. -Powiedziałem wchodząc do swojego pokoju byłem zmęczony i bolała mnie głowa. Położyłem się i przykryłem po czym zacząłem przysypiać,po chwili poczułem jak Katy kładzie się obok i przytula po czym oboje zasnęliśmy. Obudziłem się około południa,Katy nie było obok mnie wstałem i wyszedłem z pokoju skierowałem się do kuchni
by napić się wody na stole zobaczyłem kartkę od Katy
"Dzięki,że mogłam przenocować"
Przeczytałem ją po czym wyrzuciłem i napiłem się wody,przez resztę dnia piłem wodę i walczyłem z bólem głowy oraz usiłowałem zmontować kilka filmów. Dopiero pod wieczór ogarnąłem się na tyle by jakoś funkcjonować.

<Katy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz