piątek, 1 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus

Patrzyłam jak znajomy Magnusa zjeżdża młodziaki,ale po kilku minutach zrobiłam się głodna. Poprzeginamy się ze znajomym chłopaka po czym poszliśmy do motoru. Założyłam kask tak jak Magnus powiedział tak faktycznie było zaledwie pięć minut drogi stąd była knajpa w której sie zatrzymaliśmy. Zsiadałam z motoru zdjęłam kas i poprawiłam włosy.
Po chwili weszliśmy do środka zajmując miejsca przy stole.
Kelner podał nam Menu otworzyłam na stronię i patrzyłam
Po kilku minutach złożyliśmy zamówienie,ja wzięłam pierogi z kapustą i grzybami a Magnus schabowego z Ziemniakami i surówką.
Podano nam jedzenie i zaczęliśmy jeść i rozmawiać kiedy przyszło do zapłaty Magnus upierał się,że stawia
-Pozwoliłam Ci postawić kawę .. poza tym ty postawiłeś mi jazdę dlatego ja płacę za obiad i nie ma zmiłuj się.
Tak jak powiedziałam tak zrobiłam i zapłaciłam za nas oboje nagle dostałam sms'a od Nikodema
~Jadę [po konia wracam jutro popołudniu
-Coś się stało ?
-Nie nic .. po prostu brat jedzie coś załatwić i wraca jutro w południe,miło że mnie chodziarz raz ostrzega
-W takim razie odwiozę Cię
Skinęłam głową .. chwile odpoczęliśmy po czym wsiedliśmy na motor i wróciliśmy do miasta. Magnus odwiózł mnie
-Chcesz wejść ?
-Nie dzięki ..
-To ja dziękuje bardzo fajnie spędziłam dzień,miło było sobie przypomnieć to i owo-pościłam mu oczko
-Spoko ..
Wróciłam do mieszkania kiedy otworzyłam drzwi Raizo od razu wyskoczył
-Ogarnę sie i pójdziemy na spacer
Poszłam pod prysznic od razu i zmieniłam ciuchy oraz wstawiłam pranie po czym wzięłam Raizo na wieczorny spacer. Po powrocie zjadłam kolację i poszłam spać.
Obudziłam się rano ogarnęłam wyszłam z Raizo na spacer a potem na uczelnie. Wróciłam po piętnastej i chwilę powtarzałam materiał po czym wyszłam z Raizo. Gdy wróciłam w mieszkaniu pojawił się Nikodem i Laura oznajmili że jadą na imprezę i Nikus nie wróci na noc.
Wyszłam z Zedem na dwór by trochę pobiegał po czym po powrocie dostałam sms'a od Magnusa było gdzieś około osiemnastej

<Magnus><

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz