piątek, 1 stycznia 2016

Od Rin Cd Magnus

Jednak po tym upadku przypomniałam sobie co nieco. Wstałam i wróciłam na konia po czym poczułam się na tyle pewnie by rzucić mu wyzwanie.
Wyścig był dość krótki a tamten cieszył się wygraną jak dzieciak.
Kiedy nagle klepnął mnie w tyłem,strzeliłam buraka i zaczęłam go ganiać a ten uciekał i się śmiał. Gaja była świetna jak na klacz spokojną to potrafiła te nogi wyciągać,ale nie wystarczyło to na tyle aby dogonić lub chodziarz z nim zrównać.Po chwili zobaczyłam,że nie ma takiej kondycji więc chwile poszła kłusem a potem do stępa. Magnus zatrzymał się i odwrócił m
-Co jest ?
-Przykro mi ale Gaja się zmęczyła innym razem dokończymy te zabawę
Powiedziałam dając klaczy luźną wodzę. Po chwili skupiliśmy si e na tym by podziwiać widok i rozmawiać ze sobą,dając w tym czasie odetchnąć koniom.
-Masz tylko brata ?-spytał
-To skomplikowane wiesz .. miałam jeszcze siostry Anastazje i Alicję ale po tym jak Nikodem odszedł obie zginęły nagle .. wyszły i nie wróciły .. nie wiem co z nimi jest ..
-Nikodem z niknął ?
-Tak jak miałam 10 lat to dał mi Raizo a na drugi dzień zostawił tylko list
w którym poinformował nas że,odchodzi. Rok później zaginęła Anastazja a miesiąc po niej Alicja .. matka zmarła na wylew a kilka tygodni potem ojciec zginął w wypadku mając 13 lat zostałam sama .. Nikodem pojawił się jakieś trzy miesiące temu, mam nadzieje ze Anastazja i Alicja żyją i wrócą .. w sumie to nie wiem czemu Ci to mówię ..
-Wiesz czemu Nikodem Zniknął ?
-Nie wiem .. jedyne co to wiem ze sprowadza samochody z za granicy

<Magnus>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz