piątek, 1 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury


-Hmm to teraz będę taka twoją kochanką ?
Popatrzyłem na nią po czym przewróciłem oczami i o razu dostałem z łokcia w żebra po czym skierowałem swoje niebieskie oczy na nią.
-Można ująć,ze tak ..
-Czy poza mną masz jeszcze kogoś .. ?
Nie wiedziałem co odpowiedzieć w sumie ..
-Za nim poznałem ciebie poznałem Cassie, to taka moja znajoma jeżdżę z nią na imprezy czasem ..
Laura nic mi na to nie odpowiedziała przytuliłem ją po czym po chwili oznajmiłem
-To będę się zbierał do zobaczenia jutro ..
-Okey ..
Pocałowałem ją na pożegnanie po czym poszedłem do swojego auta które zostawiłem na parkingu obok parku. Po powrocie do domu zastałem Rin
-A ty gdzie byłeś ?
-U znajomej
-Na noc ? kolejna dupka
-Tak .. -powiedziałem oschle
Zed mnie przywitał złorzeczyłem mu obrożę ..
-A TY gdzie byłaś ?
-Magnus uczył mnie jeździć Konno ..
-O Proszę .. widzę,że wraca się do starej pasji którą brat wszczepił .. bo to ja Cię od dzieciaka uczyłem ..
-Wiem a ty gdzie idziesz ?
-Moja droga sprowadzam do Londynu mojego konia Magick'a
-Ty masz konia ?
-Taaak .. od 4 lat jakoś tak już będzie kupiłem go w ostatnim roku pracy w stadninie w Niemczech ..
-To tam się ukrywałeś przez 8 lat ?
-Można tak powiedzieć to skomplikowane ..

****************

Ogarnąłem dokumenty,wynająłem auto wziąłem Zeda i ruszyłem w drogę.
Czekała mnie ciężki dzień i noc , kilkanaście godzin w trasie.
Robiłem postoje by rozprostować nogi i aby Zed sobie połaził.
Po dojechaniu na miejsce zastałem właściciela stajni,poszliśmy do biura wykonaliśmy telefony i podpisaliśmy dokumenty. Poszedłem do stajni zobaczyć się z Magic'kem . Zapakowałem konia do przyczepy i ruszyłem ponownie do Londynu. Po drodze zrobiłem postój na jedzenie i ruszyłem
Przyjechałem około godziny 9 rano do Laury. Zadzwoniłem do niej
-Hej jestem przed zamkiem .. choć zobaczysz Magick'a
Dziewczyna po kilku minutach była na dole .. przytuliłem ją i pocałowałem
namiętnie po czym otworzyłem przyczepę i wyprowadziłem konia

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/59/0d/3a/590d3a7856b1cab59e1545705ae29ff4.jpg

-Ale on śliczny Agielski ?
-Tak .. z rodowodem i Licencją jego dziadek to Secretariat

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz