poniedziałek, 11 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Zamówiłem Pizze, podałem jej cole a sobie wyjąłem Piwo.
Jakiś film w Tv a my jedliśmy i śmieliśmy się oczywiście musiałem się ubrudzić
-Ale dzieciaczek się pobrudził -powiedziała po czym wytarła palcem sos z mojego policzka i oblizała palec
-Bardzo zabawne ..
-Tak .. jesć nie umiesz
-Czekaj aż coś Ci spadnie ..
-Taaa jasne -powiedziała odciągając kawałek pizzy gdyż ciągnął się ser
Zaśmiałem się tylko.
Po jedzeniu wyrzuciłem opakowania umyliśmy twarz i ręce po czym wróciliśmy na kanapę
-Co robiłeś przez ten rok
-W sumie no to pracowałem,może byłem na kilku imprezach raz w miesiącu dwa bo jestem zbyt zmęczony zazwyczaj ..
-A Kogoś tu sobie znalazłeś ?
-Jeśli chodzi Ci o to to przez rok nie całowałem i nie ruchałem a ty jak tobie minął ?

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz