sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Laury

Laura szybko się pojawiła i szybko wyszła z pabu.
-Zaraz wracam .. -powiedziałem do nich
Wyjrzałem za nią to jej brat podjechał,może coś niespodziewanego napisałem do niej kilka wiadomości
"Co się stało?"
Uznałem ,że skoro pojechała z bratem oznacza ze to coś rodzinnego
Wróciłem do Dylana i Diany po czym usiadłem
-Co się stało ?-spytała Dina
-Nie wiem .. chyba musiała po prostu wracać ..
Dylan popatrzył na mnie po czym zaprosił Dianę do tańca.
Dziewczyna poszła z nim a ja chwilę siedziałem,spojrzałem na zegarek
wypiłem shota po czym chciałem tez się zwijać kiedy Dina wyciągnęła mnie do tańca
-Coś ty taki zmartwiony ?pobaw sie trochę
-Nie jestem zmartwiony .. -powiedziałem po czym zacząłem z nią tańczyć

<Dina>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz