sobota, 2 stycznia 2016

Od Margaret CD Scott'a


Gdy jedliśmy pizzę, jeszcze raz przejrzałam zdjęcia. No i znalazłam zdjęcie jednej suczki, rasy border collie. Bardzo mi się spodobała. Podczas sesji była trochę nie ufna, z tego co się dowiedziałam była prezentem na święta, ale gdy rodzina jechała na wakacje to ją zostawili. Ma już jakieś trzy lata. Dobrze dogadywała się z innymi psami. Pokazałam to zdjęcie chłopakowi.

http://img05.deviantart.net/2e6b/i/2011/299/9/b/ray_and_the_sea_by_vikarus-d4e07kh.jpg

- Jak się nazywa?- spytałam.
- Mona- powiedział biorąc gryza pizzy- Chcesz przygarnąć?
- Jeszcze nie wiem...- zastanowiłam się.
- Wiesz że to trochę trudny pies- spojrzał na mnie.
- Tak, wiem, ale lubię podejmować wyzwania- uśmiechnęłam się.
- No ale tak czy siak cieszę się że chcesz któremuś z psiaków dać szansę- również się uśmiechnął.

< Scott?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz