wtorek, 12 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema

Spojrzałam mu głęboko w oczy tak głęboko że się w noch chwilkę zapatrzyłam.
- ale - chciałam skończyć ale nie skończyłam wiem ze i tak go nie powstrzymam od tej myśli
TEn się patrzył na mnie a ja się tylko w niegoww tulilam
- cos chciałaś zapytać?
- raczej cos powiedzieć ale to nie ważne - mruknęłam
- no mów kicia - szepnął mi do ucha
- no bo o to chodzi co zarobisz jak twój plan sie nie powiedzie?  Jak ci się coś stanie? Ja tego nie chce - powiedziałam
- uda sie zobaczysz - powiedział
- nie wiadomo - szepnęłam
- kicia uda sie zobaczysz - pocieszal mnjr
- mam nadzieje nie chce by ci sie coś stało * powiedziałam
- ja wiem
Przytulił mnie mocno do siebie a ja sie w niego wtulilam
- a tak szczerze bus wziął kase od moich dziadków gdyby no nir wiem... dali ci z 25 milinów i powiedzieli żebyś sie ode mnie odczepił byś sie zgodził?
Niki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz