piątek, 1 stycznia 2016

Od Jamesa CD Kayle'a

Wsunąłem ręce pod plecy chłopaka lekko go do siebie przyciągając. Całowałem go namiętnie, on zawsze mi "odpowiadał".
Złapałem go za biodra i przeturlałem się, jednocześnie go podnosząc i sprawiając, że to on był nade mną. Pozwoliłem aby położył na mnie swoje ciało.
Ten był lekko zdziwiony nagłą zmianą miejsc, ale po chwili czule mnie pocałował. Przycisnąłem jego plecy, tak, że już nie opierał się na rękach, a jego tors zetknął się z moim.
Kayl był lekki..co mi odpowiadało. Złapałem go za szyje i spojrzałem mu w oczy. Uśmiechnąłem się ciepło i go pocałowałem.
Po chwili znów znalazł się pode mną. Musnąłem jego usta, po czym namiętnie pocałowałem. Ręką zacząłem "jeździć" po torsie, schodząc coraz niżej. Natknąłem się na bokserki. Spojrzałem na niego i wsunąłem pod nie rękę.

Kayl?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz