niedziela, 3 stycznia 2016

Od Jacob'a Cd Campanelli

Dziewczyna usiadła obok mnie po czym zaczęła bawić się swoimi włosami.
Spojrzałem na nia kontem oka,Kumpel pobiegł za jakąś wiewiórką
-Opowiedział byś coś o sobie, hm?,Jeśli oczywiście nie chcesz, nie musisz nic mówić. Cisza w towarzystwie miłej osoby nie jest taka zła-powiedziała
Moją uwagę zwróciła jej wypowiedz, byęłm nieco zaskoczony
-ie wiem co mógłbym Ci o sobie powiedzieć,to że mechanik to wiesz,mam młodszego brata Scotta kochającego zwierzaki,poz kumplem mam konia Edmunda chyba to mówiłem,lubię muzykę każdą,wyścigi,imprezy
a tak właśnie sobie przypomniałem
-O czym ?
-Bo mój znajomy pracuje jako Jubiler i otwiera nową bazę
i w sumie potrzebuje sprzedawczyni na etat a i tak dobrze płaci.
Bo jest bogaty może byłabyś zainteresowana ?

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz