piątek, 1 stycznia 2016

Od Hugh'a Cd Cassie

-Zamówię taksówkę-odparłem
-Nie musisz,sama za siebie mogę zapłacić-usłyszałem
-Cóż,może i tak,ale to ja ciebie zaprosiłem.-odpowiedziałem i wyciągnąłem telefon,aby zadzwonić.
-Jesteś uparty-cicho się zaśmiałem.
-Wiem.-uśmiechnąłem się pod nosem i wybrałem numer.
-Skromny to ty też jesteś-spojrzałem na dziewczynę.
-Nic na to nie poradzę,czasem się rodzą takie ideały jak ja.
Cassie prychnęła.
-Dzień dobry,chciałbym zamówić taksówkę na ulicę Kingsway.-powiedziałem trzymając komórkę przy uchu.
-Przepraszam,ale nie da się tam dojechać,ponieważ na skrzyżowaniu był wypadek.-usłyszałem głos mężczyzny.
-Przecież można dojechać tutaj inną drogą-zauważyłem.
-Niestety właśnie nie,przez tą ulewę wiele pojazdów wpadło w poślizg,jest wiele stłuczek.
-Rozumiem-nacisnąłem czerwoną słuchawkę.
-I jak?-zapytała się blondynka.
-Nijak,nie mamy czym dojechać-stwierdziłem.

<Cassie?sory,ze takie krótkie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz