sobota, 2 stycznia 2016

Od Cassie CD Nikodema


Westchnęłam i podeszłam do drzwi. Gdy tylko je otworzyłam wybiegł Castiel. Skoczył na Nikodema, który miał już odjeżdżać. Przewalił motor razem z chłopakiem.
-Castiel!-zawołałam.
Tygrys warknął na mężczyznę i wrócił do domu.
-Nic ci nie jest?-zapytałam podchodząc do Nikodema.
-Nie-odparł wychodząc z pod ścigacza.
Sprawdził uważnie motor i powiedział, że coś się zepsuło.
-Zostań u mnie-powiedziałam.
Spojrzał na mnie.
-Nie-odparł.
-Tak.
Przekręciłam oczami, złapałam go za rękę i pociągnęłam. Zamknęłam za nami drzwi i pojawił się tygrys.
-Do pokoju-warknęłam.
Ten opuścił łeb i wrócił do pomieszczenia.
-Coś chcesz do picia?-zapytałam.

Siedzieliśmy na kanapie oglądając film i popijając pepsi.
-Powiedz mi coś-zaczęłam.
-Hy?-mruknął.
-Mnie byś tak zostawił?-spojrzeliśmy na siebie.

Nikodem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz