środa, 13 stycznia 2016

Opowidania Cassie i Hache

Od Cassie CD Hache

-Co? Z dziewczyną się umówiłeś?-uśmiechnęłam się.
Ten przekręcił oczami. Usiadłam z tyłu i założyłam kask. Złapałam się mocno motoru, a Hache ruszył.
Po jakimś czasie wróciliśmy do miasta. Zeszłam z motoru.
-Dzięki za przejażdżkę-mruknęłam.
Ściągnęłam swój kask i jego, po czym dałam mu buziaka w policzek. Zaczepiłam swój kask na motorze. Wyciągnęłam długopis, który nosiłam zawsze w kieszeni i napisałam mu mój numer na nakryciu głowy. Następnie schowałam długopis i rzuciłam chłopakowi kask.
-Zadzwoń-powiedziałam i odeszłam.

Była dziewiętnasta, usłyszałam dzwonek telefonu. Odebrałam.
-Tu Hache-usłyszałam.
-Zadzwoniłeś-uśmiechnęłam się do siebie pod nosem.

Hache?

Od Hache Cd Cassie

Podwiozłem ją do miasta po czym dziewczyna w podziękowaniu dała mi buziaka i zostawiła numer telefonu. Uśmiechnąłem się po czym zapisałem numer nałożyłem kask i pojechałem do swojego mieszkania.
Tam już czekała na mnie Rin,zsiadłem z motoru po czym uśmiechnąłem się do niej
-Sorki al byłem kawałek stąd nie czekałaś chyba zbyt długo ?
-Nie .. jakieś pięć minut
Zszedłem z motoru zwiałem klucze od mieszkania po czym przepuściłem ją w drzwiach,poszedłem otworzyć mieszkanie puszczając ją przodem
Wszedłem do kuchni i wstawiłem wodę
-Herbata czy Kawa ?
-Herbata
-Ile słodzisz ?
-Dwie .
Rin usiadła a ja przyniosłem jej swojego laptopa, jej aktualnie się zepsuł a miała do napisania jakąś ważna pracę,postawiłem herbatę na stole
Dziewczyna pisała a ja ogarniałem mieszkanie w tym czasie odkurzanie,kurze,pranie,mycie podłogi ..
Gdy skończyła odwiozłem ją do mieszkania i zadzwoniłem do Cassie
Gdy odebrała odparłem krótko
-Tu Hache
-Zadzwoniłeś
-Jak słyszysz .. mam wolny czas a ty ?
-A Która to godzina ?
-Siedemnasta dwadzieścia trzy
-Możesz być za dwadzieścia minut u mnie ?
-Okey .. to poczekam przed domem .. a gdzie chcesz iść
-Zobaczymy na miejscu, dogadamy się ..
Tak jak się omówiłem około za dziesięć osiemnasta byłem u niej
-Dziewczyna wyszła ..
-To gdzie chcesz ? klub,restauracja,pizzeria,park,impreza uliczna ?
-Co to ?
-Motocykliści z miasta imprezują na ulicy i się ścigają w takiej biedniejszej dzielnicy ..
-A ty co proponujesz ?
-Nie wiem .. to ty podejmij decyzję

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz