środa, 30 grudnia 2015

Od Rin Cd Magnus

Zaskoczyło mnie zachowanie brata oraz Magnusa. To wszytsko było tak beznadziejne oni wiedzieli o co chodzi a ja nie. Jednak w pewnym sensie musiałam się postawić Nikodemowi. On imprezuje znika na całe dnie,tygodnie lata. A ja wychodzę raz na jakiś czas z nowym znajomym i już ma o to pretensję,popatrzyłam na Magnusa po czym wzięłam kolejny łyk kawy. Po chwili chłopak zaproponował mi papierosy
-Nie dziękuje nie palę.
-I słusznie ..
-Jestem tancerką więc muszę mieć zdrowe płuca i kondycję
-A jaki taniec ?
-W sumie nowoczesny, na różę ale jak trzeba to i towarzyski
-To ładnie .. a jeździłaś kiedyś konno
-Mam nadzieje że chodzi Ci o zwierzę .. -zaśmiałam się
-Tak o zwierzę ..
-W jak miałam 7 lat to się uczyłam ale chyba już nic nie pamiętam

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz