środa, 30 grudnia 2015

Od Camerona


Siedziałem w pokoju i kończyłem pakować swoje rzeczy nagle usłyszałem wołanie mamy
-Cameron pospiesz się bo się spóźnisz
-Dobrze już idę ..
Zabrałem kamerkę w rękę zarzuciłem torbę na ramię po czym zacząłem nagrywać i gadać do kamery nakręcając vloga
-Mógłbyś się pożegnać z nami a potem nagrywać
-Znowu ciecie .. -mruknąłem i zastopowałem pożegnałem się z nimi ledwo wyszedłem z domu i nagrywałem dalej. Byłem podekscytowany przeprowadzką teraz będę miał cały dom dla siebie i więcej miejsca na sprzęt oraz po prostu spokój podczas nagrywania i montowania.
Po dotarciu na miejsce otworzyłem drzwi nowego mieszkania.
Było super Dwa pokoje Salon Kuchnia i Łazienka idealne dla mnie.
Zrobiłem zdjęcia nagrania jak się rozpakowuje.
I na tym spędziłem całe popołudnie a nockę na montowaniu filmu z przeprowadzki po czym wstawiłem go na kanał.
Nowie mieszkanie trzeba jakoś uczcić dlatego zrobię domówkę.
Moim pięciu najlepszym kumplom wysłałem sm'a na dzisiejszy wieczór.
Wszyscy potwierdzili mi ze będą. Skoto tak to udałem się do sklepu po
alkohol,zagryzki i bułki,popitki po czym wróciłem do mieszkania i wszystko przygotowałem. Ogarnąłem się i poszedłem na spacer po okolicy,nagle jakaś dziewczyna na mnie wpadła
-Przepraszam -odpowiedziałem
-Nie to ja przepraszam .. jestem Katherine po prostu Katy
-Cameron .. -odpowiedziałem
-Znam Cię z YT
-O serio oglądasz mnie ?
-Tak .. mogę autograf ..
-No pewnie .. -podpisałem jej się na kartce ..
-Daleko mieszkasz .. ?
-Właśnie się przeprowadziłem .. robię dzisiaj domówkę w sumie
fajnie gdybyś przyszła ..
-Serio mnie zapraszasz ?
-No pewnie .. tu na osiedlu w kamienicy 20/14 zapraszam na 19.00

<Katy>

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz