wtorek, 29 grudnia 2015

Od Diany

Jak zwykle się budziłam o 8 by pójść na 9 do pracy.
Wstałam jak zwykle niechętnie. Przeciągnęłam się i po chwili podeszłam do szafy by wyjąć ubrania które dzisiaj bym nałożyła. Gdy wyjęłam ubrania poszłam zjeść śniadanie a potem się umyłam ubrałam i jak zwykle lekki makijaż zrobiłam. Poszłam do pracy
***
W pracy spędziłam 6 godzin czyli do 15 w tym czasie dowiedziałam się, że ktoś robi imprezę. Nie znałam tej osoby ale będą tam moi kumple więc będzie okej. Wyszłam z pracy i poszłam na zakupy by zakupić jakąś nową sukienkę. Poszłam do centrum handlowym gdzie spedziłam dwie godziny ale chociaż znalazłam to co szukałam. Wróciłam do domu koło 19 to jeszcze dwie godzinki do wyjścia. Byłam głodna więc zrobiłam sobie jeść zjadłam i zaczęłam się szykować. Nałożyłam sukienkę:
A do tego nałożyłam czarne buty które pasowały do nich w sam raz. Usiadłam przed lusterkiem i chciałam zacząć robić jakiś makijaż więc zaczęłam się maloać. Wzięłam pomatke i zaczęłam malować usta na czerwono.
Następnie wzięłam tusz do rzęs i zaczęłam malować oczy. Gdy skończyłem z tuszem użyłam arinera (nie wiem co to nie znam się xD) i zaczęłam robić kreski w okół oka.
Na koniec użyłam brokatu na powieki
I skończyłam makijaż. Wyszłam z domu i podeszłam do taksówki. Po chwili do niej wsiadłam i zawiozła mnie na imprezę. po 20 minutach dotarliśmy na miejsce wyszłam z taksówki i poszłam do domu. Gdy weszłam do środka było dużo ludzi którzy się dobrze bawili. Poszłam najpierw do barku by się napić shota.
Jakiś chłopak? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz