wtorek, 29 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury


Byłem nieco zaskoczony, chyba nigdy nie byłem na zamku.
Nie na pewno nie byłem,szliśmy korytarzem rozglądałem się.
Weszliśmy do jej pokoju miała tu porządek,ale szybko wyjaśniła ze to zrobione przez sprzątaczkę. Każda nastoletnia dziewczyna ma bałagan.
Rin jest tego przykładem,ja w sumie o dziwo dbam o porządek bo bym się nie połapał w pewnym momencie a niektóre sytuacje potrzebują natychmiastowej reakcji i nie ma czasu na szukanie czegokolwiek.
- To gdzie spisz ?
- A jaki mam wybór ?
- Inny pokój, podłoga, fotel lub ze mną - zaśmiała się
-Nie chce być wybredny ale inny pokój odpada,podłogo wygląda kusząco ale chyba odmówię,fotel może być ale niekoniecznie. a z tobą nie wiem czy mnie nie zabijesz podczas snu .. -zaśmiałem się
-Czyli ze mną ?
-Zaryzykuje ..
-Dobra zaczekaj tu na mnie grzecznie ..
-Oki ..
Laura wzięła rzeczy i poszła do łazienki .. ja siedziałem na łóżku
po chwili do pokoju wszedł mały tygrys. Usiadłem na podłogę i zacząłem się bawić z nią. Nagle przyszła Laura
-O widzę że poznałeś już moją Blue ..
-Tak fajna jest ..
-Łap i ogarnij się -rzuciła mi ręcznik
-Okey
Wyszedłem po cichu poszedłem do łazienki była ogromna luksusowa
Wykąpałem się, po czym ogarnąłem tak jak było i wróciłem do pokoju Laury. Ciuchy powiesiłem na krześle byłem w czarnych bokserkach tylko.
Położyłem się obok niej ...
-Ciekawie tu masz .. -uśmiechnąłem się
Blue wskoczyła miedzy nas na łózko i zaczepiała mnie .. pogłaskałem ją
Po chwili ta wtulona w Laurę zasnęła

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz