wtorek, 29 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury


Przeprowadziliśmy krótką rozmowę,pseudo rozmowę wymianę szybkich poglądów, normalnie szatanka z niej. Śmieje mi się w twarz wie że mam na nią ogromną ochotę,siada na mnie okrakiem "szczuje" ale nic nie da sobie zrobić. Jest tak przebiegła i cwana że mnie to rozwala totalnie.
- Życie jest zbyt krótkie by się smucić
- No i jest zbyt krótkie by się nie zabawić
Uniosłem jedną brew Laura uśmiechnęła się.
-Nic z tego ?
-Nic ..
-Okey .. -mruknąłem
Przyciągnąłem ją do siebie i pocałowałem delikatnie w usta.
Popatrzyła mi w oczy,miałem jak zawsze to samo spokojne spojrzenie
-Kombinujesz .. -mruknęła
-Wcale a wcale-szepnąłem całując ją namiętnie dziewczyna odwzajemniła pocałunek,znowu spojrzeliśmy sobie w oczy,odgarnąłem niesforny kosmyk włosów z jej twarzy
-Ślicznotka .. -mruknąłem

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz