wtorek, 29 grudnia 2015

Od Rin Cd Magnus


W głębi miałam nadzieje że moje oschłe i opryskliwe odzywki go spłoszą ale jednak nie,westchnęłam spojrzałam na telefon kontrolując czy nikt nie dzwonił i sprawdzając przy okazji godzinę. Nikt się nie odezwał co oznaczało,że mam wolne popołudnie uniosłam wzrok i spojrzałam z niedowierzaniem,ze jest jak to mówi zaje*istym baristą
-Dobrze przekonajmy się .. -uśmiechnęłam się
Ruszyliśmy więc w stronę kawiarni
-Jesteś z Londyny ?
-Tak ..można powiedzieć ale urodziłam się w Los Angeles rodzice byli wtedy na wczasach ..
-To też ładnie ja zaś Polak urodzony w Nowym Yorku
-Ciekawie ..
Weszliśmy do kawiarni po czym usiedliśmy przy stoliku . Rzuciłam okiem na kartę patrząc na kawy .. i wybierając zwykłe Karmelowe Latte
Po chwili Magnus zniknął za ladą .. a ja czekałam na niego .. po kilku minutach podał mi kawę .. o ile zerknęłam sobie zrobił Białe Mocha.
Wzięłam łyk po czym skomentowałam
-To nie to co McD
Zaśmiał się,nagle usłyszałam charakterystyczny dźwięk otwierających się drzwi i znany śmiech spojrzałam w tamtym kierunku To był Nikodem z jakąś dziewczyną. Brat od razu zauważył że siedzę przy stole z jakimś chłopakiem. Odwróciłam wzrok i spojrzałam na Magnusa.
-Co on tu robi-szepnął niemal pod nosem
Nikodem podszedł do mnie a dziewczyna usiadła kilka stolików dalej
-Rin co tu robisz ?
-Jetem na kawie nie widać ..
-Powinnaś być w domu ..
-Nudziło mi się ...
Wzrok Nikodema spoczywał na Magnusie,wyglądało to jak by się znali
-Nawet mi cześć nie powiesz .. -mruknął Magnus
-To nie było by miłe przywitanie .. zdała się trzymaj od mojej siostry-powiedział ostro
Dlaczego miałam wrażenie,że się znają .. atmosfera była gęsta
-Nikodem .. ile mam czekać -zawołała go dziewczyna
-Dopijasz kawę i wracasz z nami do domu -powiedział ostro po czym poszedł do owej dziewczyny ..
-To twój brat ?-spytał Magnus
-Tak .. rodzony .. znacie się ?

<Magnus,ona nie wie czym zajmuje się Nikuś>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz