środa, 30 grudnia 2015

Od Camerona Cd Katy

Fajnie ze ja spotkałem jedną osobę więcej na domówce idealnie.
Kiedy wróciłem do mieszkania zerknąłem wiadomości.
Czyli będzie Scott,Jacob,Rin,Katy,Edward,Patrik,Erika,John i oczywiście ja.
Puki miałem czas to montowałem swoje filmiki które wcześniej nagrywałem.
Kiedy zbliżała się 19 ogarnąłem się wykąpałem i ubrałem dżinsy i luźną koszulkę. Po chwili jak na zawołanie wpadli Edward,Patrik,Erika,John
czyli stała ekipa wpuściłem ich do domu oczywiście przywitanie z kamerą.
zajęli swoje miejsce na kanapie po chwili przyszła Katy otworzyłem drzwi i spojrzałem na nią trzymając w reku kamerę
-Cześć Katy mam nadzieje ze Ci nie przeszkadza kamera ..
-Nie spoko cześć Cameron,zabrałem ją do salonu po czym przedstawiłem moich przyjaciół
-Edward,Patrik,Erika,John .. a to Katy
-Siema ..
-Miło mi
-Siadaj czekamy jeszcze chwilę na resztę ledwo dokończyłem po czym
kolejny dzwonek do drzwi i przyszli Scott,Jacob,Rin znowu wszystkich sobie przedstawiłem
-Mam nadzieje ze nie przeszkadza wam kamera i każdy na trzeźwo zgadza się wystąpić w filmiki
-Tak !!
-Uwiecznione mam dowody jak coś zaśmiałem się
Po chwili rozkręciłem wierzę postawiłem kieliszki piwa i zakąskę
Erika,Rin i Katy wszystkie były w sukienkach i wyglądały świetnie za co chłopaki luźne koszulki i spodnie
Zaczęła się najpierw integracja nowych znajomych z sobą i każdy wymieniał swoje poglądy gdy towarzystwo walnęło kilka shotów dopiero się rozkręciło ..
Mimo ze wiele miejsca jakoś nie było to sobie tańczyliśmy .. raz z Eriką,raz z Rin raz z Katy ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz