środa, 30 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury

Laura delikatnie przygryzła płatek mojego ucha a mnie to podnieciło i to bardzo, uśmiechnąłem się sam do siebie. Kiedy wzięła go do buzi
czułem przyjemne niemal mrowienie. To najczulsze miejsce mojego ciała.
Delikatnie przejechałem rekom w dolną sferę dziewczyny po czym chwilę ją popieściłem przygryzając delikatnie jej wargi. Po chwili szepnąłem do mnie
-Może boleć jakby coś mów a nie krzycz .. -zaśmiałem się
Popatrzyła mi morderczym niemal spojrzeniem w oczy w duszy się uśmiechałem ale postanowiłem zachować kamienną twarz tak jakby jej spojrzenie nie zrobiło na mnie najmniejszego wrażenia.
Nałożyłem prezerwatywę tak nie chce mieć dzieci,wolę się zabezpieczyć.
Po chwili Laura jęknęła zamknęła oczy i delikatnie otworzyła usta.
-To twój pierwszy raz .. -mruknąłem
-Tak -szepnęła
Trzeba zawsze brać to pod uwagę pocałowałem ją po czym delikatnie poruszałem się,Laura cicho jęczała. Kiedy poczułem nieco luzu pozwoliłem sobie nieznacznie przyśpieszyć. Dziewczyna wbiła mi paznokcie w plecy.
-Mrrr Tygrysica .. -zaśmiałem się

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz