wtorek, 29 grudnia 2015

Od Diego Cd Stelli

Robota w barze nie jest tym co mnie jakoś satysfakcjonuje. Ciekawie obserwować co alkohol robi jednak z człowiekiem. Przychodzą kulturalne osoby po czym niemal zarzygane się wyczołgują po kilku godzinach.
Obsługuje wielu ludzi,irytujące jest gdy ktoś do ciebie zagaduje a wiesz ze ta osoba jest pijana i myśli ze pozjadała wszystkie rozumy. To był ciężki dzień i noc,moim wybawieniem był Jacob który około trzeciej mnie zmienił. Ubrałem się i wyszedłszy z klubu przed którym stała Stella ..
-Wracasz do domu ?-spytała
-Tak .. odprowadzić Cię ?
-Miło by było ..
Poszliśmy razem chwiała się nieco, nie widziałem sensu w takich zachowaniach
-Czemu przyszłaś tutaj .. ?
-Pobawić się .. to oczywiste ..
-Wiem że kłamiesz .. ale okey .. -mruknąłem

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz