środa, 30 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury

Uśmiechnąłem się do niej po czym to ona po chwili stała się górą.
Gdy zaczęła podskakiwać poczułem ogromną przyjemność a przy okazji moglem ja chwilę odetchnąć. Po chwili poczułem pocałunek namiętny Laury
i znowu zaczęła skakać. Ciężko było nam się od siebie oderwać ale po jakimś czasie oboje byliśmy zmęczeni. Laura zeszłą ze mnie ja zdjąłem prezerwatywę i wyrzuciłem ją do kosza. Leżeliśmy obok siebie w łóżku Laura się do mnie wtuliła po czym już po chwili spała ja również zasnąłem
Obudziłem się rano Laura tuz po mnie założyłem bokserki aa Laura bieliznę i poszliśmy do łazienki się razem wykąpać "oszczędzanie wody"
Całowaliśmy się namiętnie pod prysznicem po czym wyszliśmy i ubraliśmy się,po chwili wróciliśmy do jej pokoju,ogarnęliśmy łóżko
-Wiesz co jesteś świetna -pocałowałem ją dziewczyna uśmiechnęła się do mnie figlarnie ..
-Muszę się zbierać do siebie .. odezwę się na telefon
-A nie zostajesz na śniadanie
-A co powie ochrona ?

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz