czwartek, 31 grudnia 2015

Od Artem'a Cd Katherine

Zaśmiałem się.
-Wybacz,ale nie uprawiam sek*u z pijanymi osobami-mruknąłem-a poza tym na pewno nie z osobą,którą ledwo co znam.
-Nikomu nie zaszkodzi się zabawić-szepnęła i włożyła dłonie pod moją koszulkę.Przeleciał po mnie dreszcze gdy przejechała dłońmi po mojej klatce.
Wstydziłem się swojego ciała,było chude,zero mięśni.Bałem się komukolwiek pokazać bez koszulki czy spodni.
-Nie,może ja pójdę-powiedziałem cicho.Chciałem wstać lecz ciało Katy nie umożliwiło mi to.-Nie chcę przeszk...
Nie dokończyłem ponieważ usta dziewczyny wylądowały na moich.Odepchnąłem ją lekko.
-Nie ja naprawdę-próbowałem się jakoś wykręcić,ale nic nie potrafiłem wymyślić.
Nagle jej bluzka znalazła się na ziemi,a sama dziewczyna siedziała na moich kolanach w staniku. Poczułem się trochę niezręcznie.

<Katherine?przepraszam,ale nie miałem pomysłu>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz