środa, 30 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury


To jest na prawdę świetne uczucie kiedy dziewczyna która kilka godzin temu tak się opierała nagle staje się uległa i jest do dyspozycji dla faceta.
To oznacza że mężczyzna jest na tyle silny nie tyle fizycznie co i psychicznie ze Kobieta staje się mu oddana. Uśmiechnąłem się gdyż Laura zaczynała mnie podpuszczać. W moim interesie było zrobić to tak by była zachwycona i chciała to jeszcze kiedykolwiek ze mną powtórzyć.
Zacząłem całować ja namiętnie ręką złapałem za jej pierś i zacząłem masować po czym delikatnie palcami pieścić sutka. Zaś moje ruchy stawały się mocniejsze i głębsze zaś jej jęki głośniejsze. Kiedy ją wyczułem o wiele przyśpieszyłem tępą .. a po chwili ona nie nadążała.
Wbiła mi paznokcie z całej siły,ja odczuwałem przyjemność i to ogromną.
Po chwili wyglądała jakby nie dawała rady .. tak zaraz zacznie szczytować
Wygięła się po czym wydała niemal krzyk z siebie i dyszała. Właśnie zaliczyła swój pierwszy orgazm, po chwili jęczała znowu równomiernie
Poczułem ze i mi wystarczy chwila .. przyspieszyłem tak jak chwilę temu i dopiero doszedłem,dobrze ze miałem prezerwatywę. Zwolniłem i znowu pieściłem jej piersi i bawiłem się sutkami ..

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz