środa, 30 grudnia 2015

Od Diego Cd Stelli


Siedziałem na ławce w parku i chwilę na nią czekałem,tak już mam facet powinien być pierwszy i czekać na Kobietę taka jedna z moich zasad bo to wyraz szacunku do płci pięknej. Chwile tak siedziałem kiedy dziewczyna się zjawiła,gestem reki wskazanie by usiadła obok,to też zrobiła bez większego zastanowienia po czym zaczęła mi się tłumaczyć,nie wiem czemu ale okey taką miała potrzebę wiec to szanuje. Kiedy skończyła mój wzrok spoczął na niej chwilę się zastanowiłem i dopiero spokojnie wyraziłem swoje zdanie.
-Po pierwsze nie masz za co dziękować,po drugie rzecz ludzka popełniać błędy i gadać głupoty po trzecie nie nie zawsze mam rację.
-Ale .. masz bynajmniej kiedy rozmawiamy
-Wiesz dlaczego bo ja się zastanawiam nad ty,m co robię,mówię
Jasne,że zawsze ten kto coś przemyśli poświeci nad czymś więcej czasu będzie miał więcej argumentów mniej lub bardziej trafnych by przebić osobę która spontanicznie coś mówi i robi.
-Niedługo a będziesz moim mentorem .. -zaśmiała się
-Serio .. tak bardzo potrzebujesz czyjegoś rozumu ?
-Jesteś chyba bardziej doświadczony życiowo
-Nie .. na pewno nie karzy ma inne doświadczenie życiowe,nie oceniaj mojego i swojego .. dobra co będziemy tu tak siedzieli chodź na kawę niedaleko jest dobra kawiarnia

<Stella>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz