wtorek, 29 grudnia 2015

Od Nikodema Cd Laury


Fajnie jest mieć tygrysa w domu, tak chyba nietypowo. Poznałem wcześniej dziewczynę co miała dwa tygrysy jak jej tam a Cassie. Mniejsza z tym Laura wyjaśniła mi czemu jest sama w zamku, po czym spytała i dodała.
- A tak w ogóle chciałeś mnie zaliczyć co nie ? A w ogóle to był by prawdziwy szpan zaliczyć księżniczkę - zaśmiałam się. Nagle Blue zeskoczyła i chyba weszła pod łóżko.
-Żyje według własnych zasad, a z życia czerpię co najlepsze,nie powiem miałem takie zamiary ale nie po to by szpanować jestem jaki jestem
i szukam odpowiedniej Kobiety taką z którą normalnie pogadam i taką która zaspokoi moje potrzeby,zazwyczaj trafiam tylko na takie które zaspokajają moje potrzeby ale są tępe więc nie spełniają w pełni moich kryteriów. Wiele dziewczyn się nie szanuje,a ja nie chce takiej owszem zabawami się takimi bo po to są,ale nic na dłuższą metę. Ty jesteś inna chyba dla tego jakoś tak mnie pociągasz .. myślisz że na tej imprezie nie przeleciał bym żadnej .. pewnie każdą która by mi zaproponowała .. ale ja chciałem ciebie ..

<Laura>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz