środa, 30 grudnia 2015

Od Alex'a cd Margaret

Patrzyłem na nią z uśmiechem łobuza.
- hmm moze sobie juz zasloze - powiedzialem
- nie sadze
- a moze jednak - odparłem mrucząc jej do ucha
- hmm raczej nie - oznajmiła
Pocałowałem ja namiętnie w usta wkładając do jej ust język.  Ona to odwzajemniła.  Szybkim ruchem odpiolem jej stanik i go zdjąłem podczas całowania.  Nałożyłem na nia swoja opinana koszlke i odpioelm guziki. Maalwm teraz widok na jej piersi
- o wiele teraz ładniej - powiedziałem i Pocałowałam ja znów. Położyłem dłonie na jej piersiach i zacząłem  je masować dodatkowo calowalem ja po szyji. Ta odchylila głowę do tyłu  dalo i to wiecej mozliwosci. Wziąłem do ust jeden sutek i zaczalem go niby ssać a druga jej piers zaczalem masować. Lecz mialem prawa dłoń wolna wiec położyłem ja na jej kroczu. I delikatnie pi nim przejeżdżałem jakby poczuła ze mrokwi chodzą
Margaret?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz