wtorek, 29 grudnia 2015

Od Laury cd Nikodema

Nie wiem czemu ale chciałam krzyknąć. A on w tedy z nów mnie pocałował
-Uspokój się .. bo możesz żałować potem .. przypominam Ci kim jestem - powiedział
umilkłam a on  uśmiechnąl się triumfalnie. Pocałował mnie i w koncu mnie puścił odsuwając sie ode mnie.
Uśmiechnęłam się po chwili. Zaczęłam rozumieć już wszystko.  Chciałam wejść w tą  grę w sumie raz się  żyje.
- robi się  co raz ciekawiej  - zaśmiałam się
- nie boisz sie - zapytał
- trochę  tak ale bardziej mnie to podnieca i ciekawi.
- serio - zapytał 
- tak - powiedziałam - ta gra jest niebezpieczna  i jest jeszcze bardziej gdy z tobą  zagram - powiedziałam
- i co chcesz grać?
- tak - oznajmiłam bardzo pewna siebie
Chłopak  mnie pocałował  a ja to odwzajemnilam. Ja położyłam stopę  na jego przyjacielu. 
Nikodem? Hyhy bawmy się xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz