piątek, 25 grudnia 2015

Od Laury cd Alana

No super podniosłam się i co? Miałam porwane rajstopy jak ja teraz wrócę.
 - To był twój posiłek, nie?– nagle zapytał i wskazał na moje resztki po hot-doga. Pokiwłam głową, że tak.
- Mogę ci go odkupić jak chcesz - oznajmił
 W tedy spojrzałam na niego podnosząc brew
- nie dzięki - mruknęłam - cześć - powiedziałam 
Wzięłam dwie torby i zaczęłam iść zostawiając chłopaka... Nagle podjechał jakiś samochód
- siostra jedziesz - zapytał zobaczyłam Kamila
- pewnie dzięki - powiedziałam z radością
Wsiadłam do samochodu kładąc torby na tylne siedzenia
- wiesz ratujesz mi życie - powiedziałam z ulgą
- spoko, a czemu masz porwane rajstopy? Ten typ ci coś zrobił - zapytał patrząc na tego chłopka
- nie po prostu upadłam - mruknęłam
- okej
W końcu ruszył do zamku...
Alan? a to xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz