piątek, 25 grudnia 2015

Od Rin Cd Kai

Super nic nie opłacę, a kasa kasa jest potrzebna.
Tylko że z moim wykształceniem ciężko będzie cokolwiek znaleźć
Jeszcze rok nauki i będę mogła pracować ale nawet nie wiem gdzie.
Najlepiej by było jako instruktorka tańca do tego się nadaje.
Jedynak nie chcę rzucać na ostatni rok szkoły, może udało by mi się kontynuować naukę. Wstałam i ubrałam sweter spodnie dżinsowe i trampki
Założyłam Raizo obrożę i wzięłam smycz do ręki.
Wyszłam z mieszkania zamknęłam Raizo wybiegł na dwór poszłam kilka metrów zaledwie kiedy ktoś zaczepił mnie i spytał
- Przepraszam, czy wiesz gdzie jest jakiś sklep?
Nieco wyrwana z zamyśleń o codziennych problemach ocknęłam się
-Tak tak zaraz niedaleko właśnie idę na zakupy .. po prawo na końcu ulicy
Raizo oczywiście podleciał do chłopaka i zaczął go wąchać
-Twój pies .. ?
-Tak
-Ładny to Alaskan Malamut
-Tak wabi się Razio
Ruszyliśmy do sklepu ..
-Jestem Kai ..
-Rin ..
-Mieszkasz w okolicy ?
W małej kamienicy zaraz obok .. ostatnio się stamtąd wyprowadziła młoda para i podobno ktoś się tam dzisiaj wprowadza ..
-O proszę widzę ze szybko się rozchodzą takie informacje sąsiadko.
Weszliśmy do sklepu Raizo usiadł przed wejściem i czekał
Wzięłam chleb,masło dżem i sok pomarańczowy oraz karmę dla Raizo po czym poszłam do kasy ..
Kai stał w kolejce za mną
-Po studencku ?
-Taaa .. -zaśmiałam się
Wyszliśmy ze sklepu i ruszaliśmy w stronę naszej kamienicy .. budynku zwał jak zwał .. Razio szedł obok mnie ..

<Kai>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz