piątek, 25 grudnia 2015

Od Alex'a cd Margaret

Spojrzałem na nią
- po prostu nikt mi się tak nie przygląda a w barze nie jest zbyt jasno więc nie za bardzo widać mojej twarzy - mruknąłem
- no jest coś w tym - przyznała mi rację
- no widzisz - mruknąłem
Nagle zadzwonił mi telefon
- sorry muszę odebrać - powiedziałem do niej po chwili odebrałem telefon - Hej.... serio muszę tam być ?? .... A ty nie możesz ?.... Czemu ja ? - zacząłem drapać się w kark i się trochę wnerwiałem - No ale... zajęty jestem.... trudno poradzicie sobie beze mnie - rozłączyłem się i schowałem telefon
- co sprawy królewskie - zaśmiała się
- ta - mruknąłem
Podszedłem do swojej maszyny i nałożyłem kask
- ja się idę przejechać nie wiem jak ty
Wsiadłem na maszyne i ją odpaliłem
Margaret ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz