sobota, 2 stycznia 2016

Od Scotta Cd Margaret

Fajnie,ze dziewczynie spodobał się jeden z naszych pisaków.
Uśmiechnąłem się do niej gdy zjedliśmy pizzę poszliśmy razem się przejść a raczej bardziej po prostu poszedłem ją odprowadzić
-Podam ci zdjęcia na pendrive -powiedziała
-Okey .. to podskoczę po nie w wolnym czasie ..
-Jutro omówiona jestem niedaleko zoo z jedną modelką morze jak będziesz spacerował z psami to tam podskoczysz ?
-Dobry pomysł to na telefonie będziemy
Odprowadziłem ja pod dom po czym poszedłem do siebie,nie ukrywam miałem kawałek drogi. Gdy wszedłem do mieszkania Jacob spał na kanapie
-Ej dobrze wszystko ?
Otworzył oczy i skinął głową
Zasiedliśmy jeszcze razem do kolacji po czym opowiadaliśmy sobie miniony dzień

***********

Tak jak coraz ranek wyszedłem ze swoimi pupilami najpierw potem ogarnąłem się zjadłem śniadanie i poszedłem do schroniska.
Tak jak zawsze poorany obrzęd u wszystkich po czym z kolejną dwunastką psów na spacer, tak jak umawiałem się z Margaret byliśmy na telefonie i kiedy ona kończyła robić zdjęcia ja wracałem ze spaceru. Tak jak się omówiliśmy spotkaliśmy się przed zoo.

<Margaret>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz