sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Diany

Wiem,ze jestem znany w okolicy i nie dziwię się ze wiele się gada na mój temat. Jestem wszędzie gdzie zadyma,załatwiam dobry towar a poza tym
jestem bogaty i wożę się nie byle jakimi samochodami.
Dziewczyna po chwili nabiła się na mojego przyjaciela i jęknęła złapałem ją za biodra i zacząłem posuwać. Na pewno nie była dziewicą. Po chwili zmieniliśmy pozycje leżała z rozłożonymi nogami a ja stałem i posuwałem ją dalej Diana jęczała i wbiła mi paznokcie w plecy. Przyspieszyłem i to bardzo gdyż nie chciałem się nudzić,w tym momencie to zależało mi na mojej a nie jej przyjemności,dlatego tępo było zabójcze,wiem że się nie zabezpieczaliśmy wiec mimo że to było trudno w momencie wytrysku wyszedłszy z niej spuszczając się obok na podłogę.
-Sory ale nie chce cię zaciążyć ..
-Widzę,że nawet w takich chwilach myślisz
-Wiesz nie wyrabiałbym z alimentami .. a co czternaste dziecko byłoby moje-zaśmiałem się

<Diana>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz