sobota, 2 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Diany

Byłem nieco zaskoczony,a tu proszę dziewczyna wyzwanie mi się trafiła.
Albo dobrze gra albo serio myśli że jestem słaby, tak to podpuszczanie mnie.
Złapałem ją i przyciągnąłem do siebie
-Ja jeszcze z tobą nie skończyłem
-A jednak masz siły ?
-Nie inaczej .. -delikatnie rzuciłem ją na kanapę po czym pocałowałem
zjechałem niżej w pocałunkach zacząłem bawić się jej sutkiem po chwili jednak moja ręka weszła do jej niższej sfery po czym rekom zacząłem ją pieścić, Dina jęknęła delikatnie possałem jej sutka po czym zszedłem niżej i zacząłem robić minetkę,dziewczyna się wygięła i jęczała, po chwili ponownie wszedłem w nią,tym razem inna taktyka moje ruchy były wolniejsze ale staranniejsze i głębsze tak by dosadnie go czuła. Potem przyśpieszyłem ale nadal wchodziłem w nią mocno. Znowu przyspieszyłem doprowadzając ja do orgazmu. Dalej ją posuwałem gdy po jakimś czasie doszedłszy wyszedłszy z niej i zacząłem pieścić ją ręką
-I co teraz powiesz ?

<Diana>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz