niedziela, 3 stycznia 2016

Od Nikodema Cd Cassie

Popatrzyłem na nią po czym chwilę zastanowiłem się nad tym co powiedziała. Musiałem to jakoś ogarnąć w głowie, po czym wyrazić swoją opinie na ten temat
-Nie ależ skąd ten pomysł,jednak lizać się z kimś bo uczy grać na pianinie
Cassie spiorunował mnie wzrokiem a ja uśmiechnąłem się łobuzersko
-Bynajmniej ma jakiś talent ..
-Serio ? spoko bo grą na pianinie na pewno kogoś zabije .. -powiedziałem sarkastycznie
-Nie ale wyrwie na pewno .. -uśmiechnęła się przekornie
-Ja i bez pianina wyrywam,a gdybym dostał gitarę albo bas do reki to każda moja-uśmiechnąłem się
-Umiesz grać na gitarze ?
-Tak ..
-Udowodnij
-To daj mi gitarę ,,
Po chwili dziewczyna przyniosła gitarę,chwile brzdąkałem i nastroiłem
Po czym zacząłem grać a potem to już po prostu wokal poszedł

(YT)

https://www.youtube.com/watch?v=yu6WqkTPXAk

Potem jeszcze chwilę brzdąkałem i odłożyłem gitarę na bok
-I co,powiedz ze Hugh ma taki głos świetny jak ja-mruknąłem

<Cassie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz