niedziela, 3 stycznia 2016

Od Laury cd Nikodema


Gdy on wyskoczył przez okno ja upadłam na podłogę i zaczęłam płakać. Mialam juz tego dość. Nathan mnie przytulil do siebie mocno
- wydaj go - szepnął mi do ucha
- nie - powiedziałam
- to ja go wydam - powiedział
Złapałam go za dłoń
- proszę nie rob tego - powiedziałam
- ale za to powinnien siedzieć - powiedział
- prosze cię niee chce by siedział w wiezieniu - powiedziałam smutnk
On mocniej mnie przytulił
- dobrze siostra
Ja cicho płakałam w jego koszulkę. W końcu się ogarnęłam.
- ide pojezdzic moze sie wyluzuje - powiedziałam cicho
- uwazaj na siebie -powiedzial
- dobrze
Poszlam do lazienki i przemylam twarz. Nałożyłam kombinezon i nałożyłam kas wyszlam z zamku i wsiadłam na motocykl ruszyłam w miasto. Jechalam płacząc i nie zwarzajac na nic. Nagle ktos zaczął za mna jechać nie wiedziałam kto to. Chcialm ich zgubić ale zlapali mnie zdjęli kaski i spojrzałam na nich. To byl jeden z tych wczoraj
- łapcie ja - powiedzial do kump
- czego ode mnie chcecie?
- wziąść cie
- xgodze sie jesli odacie. Nikodemowi wszystkiego jego siostry - powiedziałam pewna siebie
- a nie wolisz sie na nim zemścić
- nie - spuściłam głowę
- dobra ale robimy z toba co chcemy
- zgadzam sie na to
Zabrali mnie gdzieś nie wiem gdzie ale wiem ze jego siostry pojechały do londynu. Mialam gdzieś co sie ze mna stanie
Niki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz